مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18اقتصادي

ممانعت از حفر 69 حلقه چاه غیرمجاز در استان سمنان 


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به عزم جدی این شرکت برای حفاظت از منابع آبی به عنوان میراث آیندگان گفت: از حفر 69 حلقه چاه غیرمجاز در استان سمنان جلوگیری شد.

-   حمید احسانی 27 شهریورماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: موضوع انسداد و تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز از سال 1385 در دستور کار شرکت های آب منطقه ای کشور قرار گرفت که در این مدت اقدامات بسیار ارزشمندی در شرکت آب منطقه ای سمنان انجام شده است؛ به طوری که اکنون چاه غیر مجاز فعال در حال بهره برداری بلااقدام در استان سمنان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اضافه برداشت از منابع آبی زیرزمینی باعث فقر هرچه بیشتر سفره های آب زیرزمینی می شود عنوان کرد: در این راستا و تا 19شهریورماه امسال از اضافه برداشت بیش از یک میلیون و 650 هزار مترمکعب آب در استان سمنان جلوگیری شده است تا این سرمایه ارزشمند برای مردم حفاظت شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان با بیان اینکه نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی یکی دیگر از برنامه های وزارت نیرو برای جلوگیری از اضافه برداشت و فشار بیش از اندازه به منابع آبی زیرزمینی است، تصریح کرد: در این راستا از ابتدای امسال تا کنون اقدامات لازم برای نصب کنتور هوشمند برروی 67 حلقه چاه آب در استان سمنان انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از حفر 69 حلقه چاه غیرمجاز در استان سمنان 

ممانعت از حفر 69 حلقه چاه غیرمجاز در استان سمنان